गीत डाउन्लोड गर्नुहोस् ।


गीतको बोल
गायक/ गायिका
म ढले म ढले बेहोशीमा ढले डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सम्हाल्छु म आफुलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।

दिल यो मेरो दिल डाउन्लोड गर्नुहोस ।

बैशको बेला शिरिषको फुल डाउन्लोड गर्नुहोस ।

बाटो हिंड्ने बटुवाको डाउन्लोड गर्नुहोस ।

चाहिदैन तिम्रो माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।

दुरी जती बढे पनि डाउन्लोड गर्नुहोस ।

ए आमा सानीमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

कहाँ थियौ तिमी रँगमन्च डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मैले हार्दा तिमी जित्छौ भने डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मायामा धोका पाए अनी डाउन्लोड गर्नुहोस ।

नबिर्सें तिमीलाई न पाए डाउन्लोड गर्नुहोस ।

कहिले मिठो, कहिले तितो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

आधा उमेर डुल्दैमा बित्यो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

वसमा छैन, यो मान डाउन्लोड गर्नुहोस ।

भुल भयो, माफ गर डाउन्लोड गर्नुहोस ।

हजारौं फूल बाट यो मन डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सम्झे पुग्छ हजुरले डाउन्लोड गर्नुहोस ।

साझको बेला डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सुन भनन, जुन किरण डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तङारोमा रुमाल राखी डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमी हास्सी रहे डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमी बिनाकी जीवनडाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमीलाई रोजेडाउन्लोड गर्नुहोस ।

मनको जलन योडाउन्लोड गर्नुहोस ।

जिन्दगी यो फूलै फूलडाउन्लोड गर्नुहोस ।

फूल जस्तो पवित्रडाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमीले पराइ ठाने डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मायाले मलाई बाधन डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमी म सँग नबोल्ने डाउन्लोड गर्नुहोस ।

हजार फूल बगैचामा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमीले दिने माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।

पल पल रोये जिन्दगीमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मेरो कल्पनामा आउछ डाउन्लोड गर्नुहोस ।

गुरासको फेद मुनी डाउन्लोड गर्नुहोस ।

गयो, गयो मेरो मन डाउन्लोड गर्नुहोस ।

धलक्यो, धलक्यो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

विरानो यो मन्दिरामा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

विहानीको पहिलो किरण डाउन्लोड गर्नुहोस ।

गुरासै फुल्यो वनैमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

साटियो, यो मुटु डाउन्लोड गर्नुहोस ।

म तिम्रो शहर छोडि डाउन्लोड गर्नुहोस ।

के भनौ र मेरो हजुर डाउन्लोड गर्नुहोस ।

थामेर किन छोडेयौ डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमी फूलेउ कतै म डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमी निदाउ म सपनिमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमी आउने बाटोमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

शिलशिला, शिलशिला डाउन्लोड गर्नुहोस ।

कु कु कु कस्को बोली डाउन्लोड गर्नुहोस ।

छालहरुको छलहरु डाउन्लोड गर्नुहोस ।

आधा उमेर बाची डाउन्लोड गर्नुहोस ।

बाध न बाध मलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।

बदनाम भए म तिम्रो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

गाजल भै आँखामा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

छुरा चलाई राख डाउन्लोड गर्नुहोस ।

चिता माथि लास मेरो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

चाहिदैन, तिम्रो माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।

छैन अब सानी डाउन्लोड गर्नुहोस ।

छोडेर नजाउ प्रदेश डाउन्लोड गर्नुहोस ।

माया नगर्ने हैन डाउन्लोड गर्नुहोस ।

झस्केर दुख्छ, यो मेरो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

जहाँ तिमी त्यहा म डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सम्झे थे तिमीलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।

कसैलाई यो माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।

वाचा गरे मैले डाउन्लोड गर्नुहोस ।

हरपल तिम्रो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मैले भुल्न तिमीलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमीले दिएका दर्द डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मायाले बाधि राखन डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सुरमा सुर मिलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।

अन्तिम पल्ट भेटन डाउन्लोड गर्नुहोस ।

साथ पनि छोडेउ डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सान्नानीको गालैमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मायाको यही हो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

ए मेरो दिल डाउन्लोड गर्नुहोस ।

हजारौ हजारमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

माया अन्तै सार डाउन्लोड गर्नुहोस ।

किन यसरी माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।

कता हिंडेको, कसलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सागर सरी, चोखो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

बल गरेर त्यो मन, यता डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मैले तिमीलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।

साथी हो, तिमी माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।

डाडा,पाख छहराले डाउन्लोड गर्नुहोस ।

किन रोए,म आज डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सबै को नजरमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

यस्तो एउटा कथा डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मलाई बाँसुरीले रुवायो डाउन्लोड गर्नुहोस ।

बाधा परुन जतिनै डाउन्लोड गर्नुहोस ।

रिसाईदेउन बिन्ति डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमी आउछौ भन्ने आशै डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिर्खा लाग्यो पानी खाँए डाउन्लोड गर्नुहोस ।

ए जुनी, ए जुनी डाउन्लोड गर्नुहोस ।

हास्नलाई ओठ, खोले डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सयौ जुनी, सम्म डाउन्लोड गर्नुहोस ।

हजार जुनी सम्म डाउन्लोड गर्नुहोस ।

मागेर पाउने भए म डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमी रोएउ, सबैले डाउन्लोड गर्नुहोस ।

तिमी फूल्यौ, कतै डाउन्लोड गर्नुहोस ।

प्रेम पत्र डाउन्लोड गर्नुहोस ।

सत्य स्वरुपराज आचार्य

अन्जु पन्त

नारायण गोपाल

मौसमी गुरुङ

उदित नारायण झा

प्रिती कौर

गोपाल योञ्जन

कोइली देवी

बाबु वोगटी

देवीका प्रधान

राजेश पायल राई

उदय मनिला सोताङ

पवित्रा सुब्बा

जगदिश समाल

निशा सुनुवार

प्रसान्त तमाङ

ममता दिपविम

यम बराल

तारा देवी

कुमार कान्छा

आभा मुकारुङ

यादव खरेल


पाठकहरुलाई पनि कुनै गीतहरु डाउनलोड गर्ने वा सुन्ने ईच्छा भएमा प्रतिक्रिया लेख्न नभुल्नु होला।

01 Phir Teri Sonu Nigam
02 Rubaru (Kyun Faaslein Hai) Shweta Pandit
03 Aye Khuda Sonu Nigam
04 Angel Shweta Pandit
05 Tell Me Why Neeraj Sridhar
06 Titliyon Ki Phoor Shweta Pandit

01. Yeh Saali ZindagiKunal, Sunidhi, Shilpa Rao
02. Dil Dar-Ba-Dar Javed Ali & Shilpa Rao
03. Ishq Tere Jalwe Javed Ali & Shilpa Rao
04. Kaise Kahein Alvida Javed Ali
05. Yeh Saali Zindagi Abhishek Ray

01. Laung Da Lashkara Hard Kaur & Jassi
02. Kyun Main Jaagoon Shafqat Amanat Ali
03. Rola Pe Gaya Saleem & Hard Kaur
04. Aadat Hai Voh Vishal Dadlani
05. Baby When You Talk To Me Suraj, Alyssa
06. Tumba Tumba Hans Raj Hans
01 It’s A Game Vishal Dadlani
02 Maine Yeh Kab Socha Tha Shaa & Anusha
03 Mehki Mehki Shreya Ghoshal, Kshitij Wagh
04 Kaun Hai Ajnabi Aditi Singh Sharma & K.K
05 It’s A Game (Reprise) Mika & Hard Kaur
06 Mehki Mehki (Remix) Remix by: Harry Anand

One Response

टिप्पणी छोड्नुहोस्